Üdvözöljük az Antipollen Kft. weboldalán

MIÉRT ÉRDEMES BENNÜNKET VÁLASZTANIA?

Gyakori tapasztalat vásárlói körben, hogy az ügyfélkapcsolatról lemondóan nyilatkoznak. Ez a lemondás a csalódáson alapul, amelyet vásárlást követően tapasztalnak meg.

Elég hozzá egy megkésett alkatrész rendelés, egy nem teljesített telefon visszahívás. ÉREZTE MÁR ÚGY, HOGY VÁSÁRLÁST KÖVETŐEN MAGÁRA MARAD A PROBLÉMÁKKAL? Tapasztalta már, hogy nem szánnak kellő figyelmet az Ön tájékoztatására, igényeire? Pedig a vásárlás sokszor ezen múlik.

Ugye jóleső érzés, amikor igyekeznek a kedvében járni, mindenben a segítségére lenni, anélkül, hogy az tolakodó lenne? A kérdéseire nem sablonos válaszokat, hanem valóban hasznos információkat kap.

Különösen akkor fontos ez, amikor az általános műszaki paramétereken túl szüksége lehet szakmai tanácsokra is ahhoz, hogy megfelelő döntést hozhasson.

Az információ fontos

JELEN ESETBEN AZ EGÉSZSÉGÉRŐL VAN SZÓ, EZÉRT FONTOSNAK ÉREZZÜK, HOGY KÖRÜLTEKINTŐEN INFORMÁLJUK ÖNT.

Minden vásárlásakor lehetőséget nyújtunk Önnek arra, hogy a berendezéseket saját otthonában vehesse át, ezzel biztosítjuk a gondosabb és alaposabb tájékoztatást, hogy az új készülék valóban az elvárt teljesítményt nyújtsa.

Bármilyen általunk forgalmazott készülék megvásárlásakor az Ön elérhetősége bekerül az ügyfélkezelő rendszerünkbe (amennyiben megadja részünkre), hogy a jövőben értesíthessük az időszakos karbantartások elvégzéséről.

DÍJMENTES GONDOSKODÁS PROGRAMUNKKAL TÁMOGATJUK A JÖVŐBEN, HOGY HOSSZÚTÁVON ÉLVEZHESSE A BERENDEZÉSEK HIBAMENTES ÉS HATÉKONY MŰKÖDÉSÉT. ÖN MINDEN ESETBEN ÉRTESÍTÉST KAP A MEGVÁSÁROLT BERENDEZÉS AKTUÁLIS KARBANTARTÁSÁSÁNAK SZÜKSÉGESSÉGÉRŐL SMS-BEN, VAGY E-MAILEN. AZ ÉRTESÍTÉST KÖVETŐEN ELDÖNTHETI, HOGY IGÉNYBE SZERETNÉ-E VENNI A FELKÍNÁLT SZOLGÁLTATÁST.

Amennyiben vásárláskor igényli az udvarias kiszolgálást és a döntéshozatalhoz szükséges részletes tájékoztatást, akkor hívjon és tegyen próbára bennünket! Tízéves tapasztalatunk az Ön rendelkezésére áll!"

Vegye fel velünk a kapcsolatot!